گیلان بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور دارد

رئیس هیات هاکی گیلان گفت: این استان بیشترین سهمیه را در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور دارد.

مرتضی یحیی‌ پور مسروری  اظهار کرد: با وجود اینکه ۶ گیلانی در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور در تهران حضور داشتند، تمامی این ورزشکاران با موفقیت این اردو را به اتمام رسانده و به سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند.

وی افزود: در مرحله دوم اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور که ماه گذشته در تهران برپا شده بود، فائزه پشتدار، المیرا پوباش، هنگامه جعفری، حنانه امینی، نازنین امیدی و زیبا یحیوی از گیلان در اردو حضور داشتند که هم اینک نیز این ۶ ورزشکار موفق شدند جواز حضور در سومین مرحله اردو را کسب کنند.

وی ادامه داد: این ۶ بانوی ورزشکار گیلانی به همراه سایر ملی پوشان، اردوی آمادگی خود را از روز ۱۱ بهمن ماه جاری به مدت حدود ۲ هفته زیرنظر کادرفنی این تیم در استان فارس و شهرستان شیراز برپا خواهند کرد و امید است که همه ورزشکاران گیلانی در نهایت بتوانند به عضویت تیم ملی هاکی بانوان کشور درآیند.

رئیس هیات هاکی گیلان بیان کرد: سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای کاپ آسیا که انتخابی جام جهانی است، زیر نظر «جول‌کنت‌ول» سرمربی چینی – آمریکایی تیم ملی و سایر مربیان این تیم برپا می‌شود.

پورمسروری اضافه کرد: تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا با یک پله صعود در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت؛ امیدواریم که در مسابقات سال آینده با درخشش ورزشکاران گیلانی و همچنین درخشش سایر ملی پوشان، تیم ملی نتایج بهتری را کسب و در نهایت روی سکو قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه گیلان قطب برتر هاکی بانوان کشور است و علاوه بر حضور ۶ گیلانی در مرحله سوم اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی، تیم‌های استانی ما در رقابتهای مختلف کشوری می‌درخشند که می‌توان به نایب قهرمانی فصل گذشته گیلان در رقابت‌های هاکی لیگ بانوان کشور و قهرمانی تیم هاکی دختران جوان استان در لیگ کشور اشاره کرد.

یحیی پورمسروری خاطرنشان کرد: با توجه به پشتوانه‌سازی مناسبی که توسط این هیات در بخش بانوان استان انجام شده، انتظار است که هاکی گیلان در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رقابتهای مختلف بیش از پیش درخشیده و سهمیه استان نیز در تیمهای ملی بانوان افزایش یابد.ایرنا/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری