تعاونی های ناکارآمد و غیر فعال منحل خواهند شد.

تریبون گیلان:معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار رویکرد جدید در حوزه تعاون دارد ،گفت: تعاونی های ناکارآمد و غیر فعال منحل خواهند شد.

به گزارش ایرنا،مهدی مسکنی روز پنجشنبه در نشست با مدیران و کارشناسان تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان افزود: باید با حضور در بین مردم و جوانان و با استفاده از تکنولوژی های جدید زمینه های دستیابی به سهم تعاون در اقتصاد را فراهم آوریم.

وی مردمی کردن، هوشمند سازی ، کارآمد سازی و شفافیت را چهار رویکرد جدید تعاون در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: باید با عملکرد مان برای  موثر بودن در رونق اقتصادی،  امیدواری را در جامعه افزایش دهیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی در ادامه به مشکلات سامانه هوشمند تعاون نیز اشاره و بیان کرد: این سامانه بسیاری از امور را در حیطه اجرایی پیش برده اما نداشتن زیر ساخت‌های لازم موجب کُند بودن سرعت سامانه هوشمند می شود.

مسکنی ادامه داد: در همین راستا و بمنظور رفع این مشکل در دولت سیزدهم با اهتمام دکتر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  تعمیر سرورها در حال انجام است.

وی در ادامه در خصوص پرداخت اعتبارات به شهرستان ها نیز گفت: طبق مقررات ، اعتبارات در پایان سال از سازمان برنامه و بودجه دریافت و به شهرستان ها تخصیص داده می شود که بر همین اساس و تاکنون ۴۴ درصد اعتبارات تعاون در کشور اختصاص داده شده است.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری