نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

تریبون گیلان:قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و هر قطعه سکه امامی مشابه آخرین نرخ چهارشنبه ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ با ۵۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات امروز با ۱۵ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ دیروز به ۲۸ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در نیمه اول معاملات امروز یک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان بود.

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ مشابه آخرین نرخ روز سچهارشنبه ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز چهارشنبه ۲۰ هزار تومان کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه با یک هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه به یک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان رسید.

 
هر گرم طلای ۱۸ عیار سه شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان یک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه  قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار  تومان
طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۹۵۰  هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و ۴۰۰  هزار تومان دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دو میلیون و ۳۸۰  هزار تومان

 

قیمت ارز امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز چهارشنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۸ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته ۷۵۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش یک هزار و ۸۴۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
دلار ۲۶ هزار و ۲۵۰  تومان ۲۵ هزار و ۸۰۰  تومان ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان
یورو ۲۸ هزار و ۵۸۰ تومان ۲۸ هزار و ۴۵۵  تومان ۲۸ هزار و ۴۷۰   تومان

برچسب ها

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری