اصلاح شبكه فاضلاب در منطقه یك شهر رشت

تریبون گیلان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ محمود امیری گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از ۳۵ خانوار شهر رشت، طی فرودین ماه، ۱۳۱ متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف آبفای منطقه ۱ رشت شامل خیابانهای گلسار، بلوار شهید رجایی، بلوار معلم، خیابان طالقانی و… با استفاده از لوله های کاروگیت در اقطار مختلف با صرف هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی؛ همچنین از نصب ۱۰ باب دریچه فاضلاب بهداشتی کامپوزیت و تعویض و رفع شکستگی ۴ عدد دریچه بتنی فاضلاب در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۵۸۲ میلیون ریال برای ساخت و نصب دریچه های بهداشتی و سنتی فاضلاب در فروردین ماه سال جاری هزینه شد.

امیری از شهروندان خواست؛ با توجه به افزایش سرقت دریچه های چدنی فاضلابی در سطح شهر و‌ خطرات جانی و مالی و ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان تماس بگیرند.

مدیر امور آبفای رشت خاطر نشان شد: طی فروردین ماه در راستای رفع گرفتگی شبکه سنتی و بهداشتی فاضلاب به طول ۷۰۰ متر در اقطار مختلف با استفاده از دستگاه واترجت و حمل لجن کش شستشو و لایروبی شد.

بنابراین گزارش؛ در مدت مذکور ۳۵ فقره انشعاب فاضلاب نصب و در ۳ آدرس مورد تقاضای مشترکین محترم، ۲۰۸ متر عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان انجام گرفت.

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری