پیام تبریك مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی كارگر

تریبون گیلان: مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش اینشرکت قدردانی کرد.

🖌متن این پیام بدین شرح است :

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از تمامی کارگران و کارکنان زحمت کش اینشرکت که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت کشور به خصوص صنعت برق را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده اند تجلیل و قدردانی شود.

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که افزایش کیفیت خدمات و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.
بدینوسیله با تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی شما همراهان عزیز و گرانقدر، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گام برمی دارید تقدیر نموده و دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می فشارم و امیدوارم ، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال” جهش تولید با مشارکت مردم ” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش اینشرکت در عرصه خدمت رسانی مطلوب به مشترکین و متقاضیان ارجمند باشیم.

مسعود صادقی خمامی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری