مدیرعامل توزیع برق گیلان در جمع کارگران: برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شركت است

تریبون گیلان: مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع تعدادی از برقکاران و کارکنان شرکت حضور یافت و ضمن تبریک این روز از زحمات کارگران سطح شرکت تقدیر و تشکر کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: منابع انسانی در هر سازمان اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که منابع انسانی یکی از مهمترین دارایی ها و سرمایه های هر سازمان می باشد.
وی افزود: برای سازندگی در یک سیستم، وجود نیروی انسانی بسیار ضروری است و هر سازمان برای اینکه بتواند به اهدافش نزدیک شود، نیازمند افرادی ماهر، شایسته و کاردان است؛ و خدا را شاکریم که توزیع برق گیلان از حیث دارا بودن نیروی انسانی توانمند جز شرکت های برتر در صنعت برق کشور است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: شرایط اقلیمی شامل ۳ ماه بشدت گرم تابستان و بحران های جوی در طول سال در کنار استهلاک بالای شبکه، کار در توزیع برق را گاها سخت و طاقت فرسا می کند که فقط با همت و عزم ستودنی همه کارکنان نوانمند سطح شرکت این امر عملی شده و خواهد شد.
وی تاکید کرد: باتوجه کیفیت و سطح عملی و علمی کارکنان انتظار از آنان نیز بالاست و باید نمود این کیفیت را در خدمت رسانی به مردم استان شاهد باشیم.
صادقی  به مبحث مهم مدیریت لوجستیک معکوس اشاره کرد و افزود: این فرایند، شامل بازگشت، بازیافت، تعمیر و استفاده مجدد از تاسیسات و امکانات می‌شود و نقشی حیاتی در صنعت برق گیلان تامین برق پایدار ایفا می‌کند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: انتظار ما از همکاران این است که باتوجه شرایط اقتصادی از تمام ظرفیت های موجود به ویژه لوجستیک معکوس برای بازگرداندن تاسیسات به چرخه نهایت تلاش را به خرج دهند.
وی همچنین گفت: بهره وری شاخص مهمی در سنجش عملکرد است و باید کارها بصورتی مورد برنامه ریزی و عملیاتی شدن قرار گیرد که حداکثر بهره وری از نیروی انسانی و زیرساخت های حاصل شود.
صادقی بر اجرای صحیح طرح های جهادی و پاسخگویی مناسب به مردم و مشترکان به ویژه در ایام پیش رو تاکید کرد و افزود: نتیجه همه اقدامات و فعالیت ها با میزان رضایت مردم سنجیده خواهد شد و لازم است توجه ویژه در زمینه تکریم مردم و ارباب رجوع اتخاذ شود.

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری