مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام شاهد در رشت آغاز شد

تریبون گیلان؛پانزدهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام شاهد گرامیداشت شهید حسن عشوری از امروز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

در این دوره از رقابتها ، ۲۰۰ کشتی‌گیر از کشورهای ایران ، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رده سنی جوانان و در ۱۰ وزن با هم رقابت می کنند که در روز اول این مسابقات، کشتی گیران اوزان ۵۵ ، ۶۳ ، ۷۲ ، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک رفتند.

در رقابتهای انجام شده از دور اول این مسابقات و در وزن ۵۵ کیلوگرم، پرویز دادشوف از جمهوری آذربایجان برابر صالح سیف خانی از ایران به برتری رسید، واگار هاشموف از جمهوری آذربایجان هموطنش رحمان کریموف را مغلوب کرد و یونس پورمحمد از ایران توانست سعید خلیلوف از جمهوری آذربایجان را شکست دهد.

همچنین در رقابتهای وزن ۹۷ کیلوگرم، آرمین صالح از ایران برابر علی اکبر سامانی دیگر کشتی گیر ایرانی به برتری رسید، در رقابتهای وزن ۸۲ کیلوگرم نیز، سیدهادی حسینی از ایران موفق شد فرید احمدوف از جمهوری آذربایجان را شکست دهد ، و ایوب رشیدی دیگر کشتی گیر جمهوری اسلامی ایران برابر علی قلی‌اف از جمهوری آذربایجان به برتری دست یافت.

در رقابتهای وزن ۶۳ کیلوگرم نیز ، وارژان آناتونیان از کشور ارمنستان موفق شد آلیم بالاشلی از جمهوری آذربایجان را مغلوب کند و سینا عینی از ایران برابر شامیل سلطان علی‌اف از جمهوری آذربایجان به برتری دست یافت.

پانزدهمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام شاهد به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت پیگیری می‌شود که در روز پایانی این مسابقات، کشتی‌گیران اوزان ۶۰ ، ۶۷ ، ۷۷ ، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا نفرات برتر این اوزان نیز مشخص شود.

برچسب ها

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری