من جایی نیستم که حذفم کنند نه پستی دارم نه مقامی؛ ردصلاحیتم بعید نیست اما تسلیمم

محمدرضا باهنر در گفت‎و‎گویی گفت: من جایی نیستم که حذفم کنند نه پستی دارم نه مقامی دارم. اما فعال سیاسی هستم دوستان هم محبت دارند. از نظر کاندیداتوری هم خیلی ها را تشویق می کردم که ثبت نام کنند بعضی ها می گفتند خودت چرا ثبت نام نمی کنی؟

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی گفت: در جریان اصلاح طلب و اعتدالیون افرادی مانند آقایان ظریف و لاریجانی می توانند پدرخوانده بعضی لیست‌ها شوند اما بعید می دانم فردی مثل آقای ظریف این کار را انجام دهد، چون به هرحال محافظه کاری خاصی هم دارد. اما آقای لاریجانی نمایندگان ادوار مجلس را ساماندهی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت گوی باهنر را در ادامه می خوانید:

ممکن است همین فردا اعلام کنند که باهنر از دیدشان صلاحیت ندارد. این به همان دلیل است که رقیب خود را به رسمیت نمی شناسند.
می‌گویند بچه‌ای قهر کرده بود می‌گفت من شام نمی‌خواهم، ولی سرش را از زیر پتو بیرون می آورد و می‌گوید من که نمی‌خورم اما آن را برای هرکسی کشیدید، کم است. البته بعضی‌ها هم این بچه را خیلی لوس کردند.
من تسلیمم و یک شوخی هم کردم، با خود آقایان شورای نگهبان هم شوخی کردم و گفتم من قرار نیست کاندیدا شوم که بخواهید من را رد صلاحیت یا تایید صلاحیت کنید. قرار من این است ولی ممکن است فشارهایی باشد و انگ هایی بچسبانند. البته با این پیش ثبت نام هایی که انجام شده الان شورای نگهبان به اندازه کافی وقت داشته است.
ما دوره گذشته گفتیم ظرف بیست روز ۱۵ هزار نفر را باید بررسی می کردند. اما الان دو سه ماه وقت داشتند. بنابراین خیلی ها رسیدگی کردند و من امیدوارم و احساس هم می کنم که انشالله شورای نگهبان یک وسعت نظر بهتری را انشالله داشته باشد.
من جایی نیستم که حذفم کنند نه پستی دارم نه مقامی دارم. اما فعال سیاسی هستم دوستان هم محبت دارند. از نظر کاندیداتوری هم خیلی ها را تشویق می کردم که ثبت نام کنند بعضی ها می گفتند خودت چرا ثبت نام نمی کنی؟ من برای اینکه آنها را قانع کنم ثبت نام کردم.

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری