رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور در گیلان پیگیری شد

به گزارش تریبون گبلان ،سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه با معرفی نفرات برتر چند وزن در رشت پیگیری شد.

 در جریان این رقابتها و در وزن ۶۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان آیناز جعفری از خوزستان، در رده سنی جوانان زهرا کریمی از استان کردستان و در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۳ کیلوگرم نیز، الهام دهقانی به مقام قهرمانی رسیدند.

همچنین در رقابتهای رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال وزن ۶۳ کیلوگرم مریم محرامپور مقدم از مازندران، در وزن ۶۹ کیلوگرم سمیرا بابایی از مازندران و در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال وزن ۶۹ کیلوگرم زهرا محمودی از اصفهان عناوین نخست را کسب کردند.

در سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید محسن حججی، ۱۷۰ بانوی ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور دارند که در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم رقابت می‌کنند.

بانوان ورزشکار حاضر در این دوره از رقابتها از استانهای گیلان، مازندران، تهران، لرستان، فارس، گلستان، زنجان ، اصفهان، کردستان، ایلام، یزد، خوزستان و سیستان و بلوچستان حضور دارند که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشسکوتان با هم به رقابت می‌پردازند.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه اول اسفند ماه با معرفی تیمهای برتر و همچنین با معرفی نفرات برتر رده‌های سنی مختلف در رشت خاتمه می‌یابد.

منبع ایرنا

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری