چمن ورزشگاه شهید عضدی طبیعی می‌شود

تریبون گیلان؛ بعد از برچیدن چمن مصنوعی، چمن طبیعی در زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت کشت می‌شود.

با برچیدن چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید عضدی و با زیرسازی و همچنین خاکبرداری مورد نیاز، چمن طبیعی برای این ورزشگاه کشت خواهد شد.

تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال از منابع اعتبارات عمرانی شهرستان رشت برای تعویض چمن مصنوعی و جایگزینی با چمن طبیعی تخصیص داده شد.

ورزشگاه شهید عضدی رشت سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفته که با اختصاص بودجه مناسب، به زودی شاهد تکمیل و مرمت این ورزشگاه و بازسازی سکوهای اصلی رو به روی جایگاه و همچنین کشت چمن طبیعی در این ورزشگاه خواهیم بود.

ورزشگاه‌های شهید عضدی رشت، تختی بندرانزلی، پوریای ولی تالش، وحدت بندرآستارا و ورزشگاه فومن نیز ورزشگاه‌های مهم استان گیلان هستند که هنوز تکمیل نشده اند.

با توجه به اینکه شرق گیلان به خصوص شهرستان رودسر قطب ورزش‌های ساحلی کشور به ویژه در رشته‌های فوتبال و والیبال ساحلی محسوب می‌شود، احداث یک مجموعه حرفه‌ای مطابق استاندارد روز دنیا در این منطقه نیاز است تا میزبانی مسابقات بین المللی و ایجاد پایگاه قهرمانی را در این منطقه شاهد باشیم.

ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد که اکثر فوتبال دوستان شهر رشت آن را ورزشگاه اصلی شهرستان می‌دانند و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود.

این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکوهای اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری