۱۰ میلیارد ریال داروی قاچاق در رودبار گیلان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروهای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور روز چهارشنبه اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از انتقال مقدار زیادی داروی قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان به گیلان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۱۳ هزار و ۹۰ عدد انواع داروهای فاقد هرگونه اسناد، مجوز و قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت ۱۰۸ متهم و محکوم متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در دی ماه سال جاری در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۸ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا حدادی بیان‌ کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

عدم توجه به جلو راننده پراید، جان یک عابر را گرفت

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در ‌پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان آزادگان شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری پراید با ۲ عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه شدید متاسفانه یکی از عابران پیاده که خانمی ۶۷ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بیان کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پراید تشخیص دادند.

برچسب ها

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری